6 Mayıs 2012 Pazar

29


Sonra, gecelerce düşündükten, bir sürü ansiklopediyi alfabetik sırayla okuduktan sonra kendi kahramanımı buldum. Kim olduğunu söylemeyeceğim, boşuna heveslenmeyin - ama güzel bir fikir bulduğunu ve başarısız olduğunu söyleyeyim; muhtemelen tanımıyorsunuz bile onu, çünkü adı galiplerin arasında geçmez hiç. Olsa olsa gariplerin arasında geçer. Onun hatalarına düşmemek için neler yapacağımı düşündüm uzun süre de; oysa çok kolaydı çözüm, tek adam olacaksın, kimseye güvenmeyeceksin, güç için yanına yaklaşanları uzak tutacaksın, asla planın tümünü herkese anlatmayacaksın ve asla ön plana çıkmayacaksın. Ben de o yüzden susuyorum şimdi. Bir de uykum geldi, saat 3’ü geçti, onun için.

Yarın sabah erken kalkıp buraya gelmeli, Bülent yazdıklarımı okuduktan sonra yüzünü görmeliyim mutlaka. Bülent bu dosyayı kimlerin okuyacağını hayal etti bilmiyorum, o yüzden sizlerin yüzünü hiç merak etmiyorum. Tek umudum bu yazılanları okuduğunuzda her şey için çok geç olması. Şimdi gidip kâbuslar gören Bülent’in aksine mışıl mışıl uyuyacağım. Umarım Burcu'yu görmem yine rüyamda.

1 yorum: